Αρχική » Επικαιρότητα » Στο μυαλό ενός επιφανούς ανδρός!…

Στο μυαλό ενός επιφανούς ανδρός!…

Sto_myalo_enos_epifanous

Ψάξε ψάξε, βρήκα κάτι που δεν έχω δει να κυκλοφορεί ευρέως στο διαδίκτυο. Σπάνια φωτογραφία που την κρατάς για να την δείχνεις στις μελλοντικές γενιές. Ξέρετε,  σαν εκείνες τις παλιές και ασπρόμαυρες που τις κοιτάμε και χαζεύουμε…

Σήμερα λοιπόν σας έχω ένα πολύ δύσκολο τεστ για να λύσετε. Μωρέ δε μπα να χτυπιέστε κάτω, δε μπα να μου τάξετε ότι θέλετε, δε σας λέω. Βρείτε ποιος είναι χωρίς να περιμένετε να σας το πω εγώ.

Επίσης, ούτε κάποιο στοιχείο θα σας δώσω. Θα σας αφήσω εκεί να ψηθείτε γιατί τέτοιον επιφανή άντρα, θα έπρεπε να τον είχατε βρει αμέσως!

Επειδή βλέπω να αργεί λιγουλάκι η Ανάσταση του Αλέξη, ας γελάσουμε όσο μπορούμε μέχρι να έρθει…

Η φωτογραφία είναι από την Τελετή Αφής της Ολυμπιακής φλόγας 21/4/2016 και έχει τραβηχτεί από τον δημοσιογράφο Γιάννη Σπυρούνη που δραστηριοποιείται στο Νομό Ηλείας και φυσικά δεν έχει καμία σχέση και ευθύνη για αυτά που εγώ γράφω.

Στο σύνδεσμο που υπάρχει από κάτω (πηγή), θα διαβάσετε και δυο πράγματα για το σκηνικό.

πηγή

Σχολιάστε

