Αρχική » Μονταζ & σατυρα » Κύριε Υπουργέ μου, η πατάτα σας…

Κύριε Υπουργέ μου, η πατάτα σας…

Xaikalis_PatataΟ κος Χαϊκάλης είναι καλός ως ηθοποιός του θεάτρου και της τηλεόρασης και γελάς ευχάριστα μαζί του όπου και να έχει παίξει. Αν τώρα θέλει να γίνει και «πολιτικός ηθοποιός» ανωτέρου επιπέδου, με το καλό και εις ανώτερα.

Το ότι είναι άσχετος με το θέμα του ασφαλιστικού ώστε να τον κάνουν Υφυπουργό για θέματα κοινωνικών ασφαλίσεων, ισχύει, αλλά δε μου λέει και πολλά. Είδα και όλους τους σχετικούς φωστήρες που πέρασαν απ’ όλα τα Υπουργεία. Σαν το γεφύρι της Άρτας τα έχουν κάνει.

Σε κανένα δεν έγινε σοβαρή δουλειά γιατί μέχρι και σήμερα τα φτιάχνουν και τα ξαναφτιάχνουν. Τώρα, το τι θα κάνει αυτός ο άνθρωπος εκεί, είναι θέμα των εντολών και των περιορισμών που θα του θέσουν οι ξένοι.

Έχουν βάλει την κυβέρνηση σε τέτοια μονοπάτια να περπατήσει, που ο κάθε υπουργός θα κινείται σχεδόν σαν μαριονέτα. Με δεμένα χέρια δεν μπορείς να κάνεις τίποτα σοβαρό. Όλα θα περνούν από έγκριση… και άντε τώρα να συνεννοηθούν. Αν καταφέρει και τους μπερδέψει με κάνα σκετς, καλά θα είναι αλλά δεν βλέπω να περνάνε αυτά.

Καθώς λοιπόν πήγαινε προς το Προεδρικό μέγαρο ο κος Χαϊκαλης για να ορκιστεί, έριξε μεταξύ των άλλων και την κάτωθι ατάκα:

«Είναι μια πολύ μεγάλη ευθύνη αυτή η οποία αναλαμβάνω. Έχω μεγάλη επίγνωση του τι αναλαμβάνω, είναι μια πολύ καυτή πατάτα που πρέπει να την πάρω με πολλή αγάπη και αν είναι δυνατόν να την δροσίσω κιόλας»

Είπε επίσης:

«Έχω μάθει από πίεση, έχω 35 χρόνια ένσημα, ξέρω τι σημαίνει ανεργία, έχω πεινάσει, ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει να ελπίζουν 10 εκατ. Έλληνες πάνω σου για τις συντάξεις και την ασφάλιση»

Αυτό που ξέρω εγώ, είναι πως με γεμάτο το στομάχι ξεχνάς την πείνα που είχες κάποτε και πολύ περισσότερο δε, των άλλων.

Γενικά αυτός ο ανασχηματισμός είναι αρκετά πρόχειρος και δείχνει σα να μη θέλει να κάψει κάποιους άλλους μέχρι τις εκλογές που έρχονται, πιθανόν σύντομα.

Προς το παρόν, καλό θα ήταν να είχαμε μερικές τηγανητές πατατούλες που με πολύ αγάπη θα τις κατεβάζαμε προς τα κάτω και θα τις δροσίζαμε με μια παγωμένη μπυρίτσα!

One thought on “Κύριε Υπουργέ μου, η πατάτα σας…

Σχολιάστε

