Αρχική » Μονταζ & σατυρα » Μαζί θα την φάμε.

Μαζί θα την φάμε.

Mazi_ta_fagame_Mazi_tha_tin_fameΣτις κρίσιμες στιγμές της Ιστορίας μιας χώρας, είναι κακό να λείπουν οι άξιοι άνθρωποι από το προσκήνιο. Θέλω τις βαθυστόχαστες ατάκες επιφανών ανδρών για να με φτιάξουν, να με τσιτώσουν και να βγω έξω να φωνάξω.

Να φωνάξω υπέρ του «ΟΧΙ» γιατί θέλω έναν τίμιο συμβιβασμό με αυτούς που μου έπιναν και θα συνεχίσουν να μου πίνουν το αίμα. Να φωνάξω για το «Φ» που θα έχει το μπουρί γιατί είμαι υπερήφανος, αξιοπρεπής και κυρίαρχος. Δεν ανέχομαι να μην έχω εγώ την επιλογή της διατομής!

Να φωνάξω υπέρ του «ΝΑΙ» γιατί αυτοί που το αντιπροσωπεύουν μέχρι σήμερα, δεν τα ξεπούλησαν όλα. Δεν μου έβαλαν πολλούς φόρους, δε μου είπαν ψέματα και δε με διέλυσαν εντελώς. Με άφησαν προσωρινά ζωντανό γιατί έχω αξίες και αντλώ ελπίδα από την ύπαρξή τους.

Θέλω να φωνάξω, αλλά δε νομίζω να με ακούσει “κανένας” ή δε θα με καταλάβει “κανένας”. Η μάζα έχει παρασυρθεί και τρέχει κάπου προς στο άγνωστο χαμένη στον καπνό της αισιοδοξίας που γενικά αιωρείται από πάνω μας και θα μας πλακώσει σαν θα φυσήξει.

Μας είπαν ξεδιάντροπα «Μαζί τα φάγαμε» και ξεδιάντροπα πάλι θα μας πουν «Μαζί θα την φάμε». Μόνο που και στις δύο περιπτώσεις το «Μαζί», δεν υφίσταται. Με έξυπνο τρόπο θα μας μεταβιβάσουν την ευθύνη και θα έχουν δίκιο.

Όταν η Δημοκρατία ζορίζεται, οι σωστοί “ηγέτες” δίνουν στο λαό τη δυνατότητα να επιλέξει και να πάρει την ευθύνη των επιλογών του. Πολλά αρνητικά μπορούμε να τους καταλογίσουμε, σε ένα όμως τους βγάζω το καπέλο, είναι πολύ έξυπνοι.

Άντε βρε, πάω τρέχοντας να φωνάξω και ’γω. Να ακούσω πατριωτικά – ξεσηκωτικά τραγούδια και ρυθμούς. Να ακούσω την αγαπημένη Carmina Burana και πολλά άλλα.

Άντε και καλό βόλι για αύριο. Πάω για να μη νιώθω εκτός της μάζας…

Σχολιάστε

