Αρχική » Μονταζ & σατυρα » Dear Caesar Antonio…

Dear Caesar Antonio…

Caesar_AntonioΑγαπητέ Καίσαρα Αντώνιε σε φιλώ χιαστί, σταυρωτά, Ρώσικα και φυσικά, με πολύ αγάπη!

Έμαθα ότι θα πας για δύο μέρες στο Μπακού πέρα στο Αζερμπαϊτζάν. Να προσέχεις άρχοντα μου γιατί τρέμω στην ιδέα μη και μου πάθεις κάτι. Ελπίζω εκεί που θα πας να μην πάρεις μαζί σου και τον Βάγκελους Βενιζέλιους γιατί θα νιώθω ανασφάλεια σα θα λείπετε και οι δυό.

Πιστεύω ότι θα μας φέρεις καλά νέα και μη μου τσαντίσεις εκείνον τον μπουνταλά τον Τούρκο, γιατί ο άτιμος ο αγωγός περνάει πρώτα από αυτόν…

Όσο για εκείνα τα τρελά σουλάτσα που κάνουν οι γείτονες στα, θεωρητικά δικά μας όρια, καλή καρδιά μωρέ τώρα… Προέχει η σωτηρία μας!

Πάμε παρακάτω.

Μετά την συγκλονιστική ομιλία σου στη ΔΕΘ, διάβασα και αυτά που είπες στο συνέδριο της «Καθημερινής» και «International New York Times». Χάρηκα που για μία ακόμα φορά πιστοποίησες ότι πάμε καλά και μου άρεσε που σωστά τόνισες πως έχουμε ακόμα δρόμο, γιατί δεν πρέπει να χαλαρώσουμε τους φόρους…

Το ευχαριστήθηκα πολύ που έριξες τα καρφιά σου στον Αλέξιους Τσιπρέους για τις ψεύτικες υποσχέσεις που δίνει συνέχεια στο λαό. Εκείνη την ώρα θυμήθηκα τις δικές σου πριν γίνεις Καίσαρας και είπα μέσα μου: «Σαν τον Αντώνιο, κανένας!», εντάξει, είναι και ο Γιωργάκιους αλλά πάει αυτός.

Αν και μεταξύ μας, ο Τσιπρέους τα ίδια με εσένα θα κάνει βασικά, αν γίνει ποτέ Καίσαρας.

Είπες επίσης πολύ σωστά ότι ο λαϊκισμός -των άλλων- βασίζεται σε γλυκά ψέματα -που ξέρω εσύ δεν καταδέχτηκες ποτέ να πεις- και ότι τα πολεμάς λέγοντας μόνο την αλήθεια!

Καλά, εκείνο το «…θεσπίζουμε την εθνική ενότητα και την κοινωνική συνοχή» ήταν όλα τα λεφτά, καλέ μου Καίσαρ!…

Αυτή η πυγμή και αποφασιστικότητα που έχεις στις αποφάσεις σου μαζί με τις σωτήριες εντολές σου, σε καθιστούν τον καλύτερο Καίσαρα των ιθαγενών.

Τέλος πάντων, αυτή η αισιοδοξία που περνάς στον κόσμο κάθε φορά που μας μιλάς λέγοντας τις γλυκές σου αλήθειες, σε ανεβάζουν πολύ στα μάτια μου.

Κλείνοντας το γράμμα μου, θα ήθελα να σου υπενθυμίσω κάτι σημαντικό. Μη μας αφήσεις να χαλαρώσουμε γιατί ακόμα δεν έχουμε αποκτήσει εντελώς τη σωστή νοοτροπία. Βάζε φόρους εσύ και θα πάρεις τα… αυτά που πρέπει!

Σε φιλώ ξανά και ξανά, βάλε όμως και κάνα ρούχο επάνω σου μη μου κρυώσεις. Πρόσεχε τους φίλους σου… δε θέλω να ακούσω περί Βρούτου από τα χειλάκια σου!

Σχολιάστε

