Αρχική » Μονταζ & σατυρα » Εσώσαμε την «τιμή» μας!…

Εσώσαμε την «τιμή» μας!…

pyros-timh-voylisΤο μπάχαλο της βουλής παίρνει άλλες διαστάσεις με τη δράση κάθε «σφίχτη», σωτήρα και το ντου των χρυσαυγιτών. Τίποτα δεν είναι τυχαίο σε τούτη τη ζωή και έχουμε να δούμε και άλλες κακόγουστες θεατρικές παραστάσεις.

Σε αντίθεση με τους περισσότερους που λένε «Μπράβο Πύρρο» και σταματούν εκεί, εγώ θα συμφωνήσω μεν με τη κίνηση που έκανε και όντως μπράβο του, αλλά θα πάω και λίγο παρακάτω.

Ως άνθρωπος με αρκετά παραπάνω δύναμη από τους άλλους, έπραξες καλώς και προστάτεψες τον Τατσόπουλο. Όμως κε Πύρρο, μόνο αυτό μπορείτε να κάνετε, να προστατεύεται τους συναδέλφους σας σε περίπτωση που μπορεί να φάνε ξύλο από άλλους;

Αν μόνο αυτό μπορείς να κάνεις, τότε καλά λεφτά παίρνεις για τη δουλειά του μπράβου. Τόσους έχεις να προστατέψεις…

Δεν είδα κε Πύρρο την ίδια ευαισθησία για τους συμπολίτες σου που υποφέρουν εξ αιτίας αυτών με τους οποίους κυβερνάς μαζί -ξέρω… εσύ δε φταις, τα γνωστά-.

Δε σε είδα να μιλάς στη Βουλή και να λες ότι θα πρέπει να προστατέψουμε τους Έλληνες και όχι να τους βασανίζουμε.

Δε σε είδα να γράφεις κάτι ανάλογο στο twitter σου για τους Έλληνες εδώ και δύο χρόνια όπως μας έγραψες μετά το επεισόδιο στη Βουλή.

Εντάξει, δεν μπορείς να μιλάς, ίσως να μην έχεις αυτό που λένε «λέγειν», μερικές φορές όμως Πύρρο δεν χρειάζεται να ξέρεις γράμματα ή να είσαι λόγιος. Όταν νιώθεις τι περνάει ο διπλανός σου, μιλάς από καρδιάς. Εσύ όμως δεν το έχεις κάνει. Ίσως γιατί ο διπλανός σου είναι αρκετά πιο μακριά σήμερα που είσαι βουλευτής. Συμβαίνουν αυτά.

Στο twitter σου λοιπόν έγραψες «Δεν φοβάμαι κανέναν και καμία απειλή. Γι’ αυτό είμαι στη Βουλή για να μη φοβάται κανένας έλληνας και κανένα ελληνόπουλο….» Ρε Πύρρο μας δουλεύεις; Μήπως μπέρδεψες την έννοια της λέξης «Προστασία»; Δεν χρειαζόμαστε μπράβους, ανθρώπους με μυαλό και πραγματική αγάπη για την Πατρίδα θέλουμε.

Μετά από το σώσιμο που έκανες στην «Τιμή» της βουλής, θα σε αγαπήσει πιο πολύ ο κόσμος που πεινάει και θα σου δώσει μερικές χιλιάδες ψήφους ακόμα. Άντε να γίνεις και Υπουργός στο Υπουργείο «Προστασίας» του πολίτη.

Εκτός από τον Τατσόπουλο που δήλωσε ότι σε αγαπά και σε ευχαριστεί που τον προστάτεψες, πήρες τα μπράβο και από τον Άδωνι που είπε: «Ο Ολυμπιονίκης από την Χειμάρρα έσωσε την τιμή της Βουλής αποτρέποντας τον τραμπούκο της ΧΑ». Σίγουρα είναι μεγάλο παράσημο αυτό, για πολύ μεγάλο μιλάμε. Μη σου πω ότι φτάνει μέχρι τα… γόνατα!

Άντε βρε Πύρρο… σε είχα και σε εκτίμηση, από τότε όμως που έγινες Πασόκος, για εμένα τουλάχιστον, κλώτσησες την “καρδάρα”.

Όσο αφορά τους Χρυσαυγίτες, δεν ξέρω πόσο τυχαίο ήταν όλο το σκηνικό αυτή την εποχή με τους ανασχηματισμούς, τις παραιτήσεις, το ξαφνικό κλείσιμο της Βουλής και τα μηνύματα από το εξωτερικό για νέο μνημόνιο κλπ. Λες να μην ήταν τυχαίο; Λες;

2 thoughts on “Εσώσαμε την «τιμή» μας!…

  1. Με μπέρδεψες κομματάκι γράφοντας ότι από τότε που έγινε Πασόκος ο Πύρρος έχασε την εκτίμηση σου.Δηλαδή θέλεις να πεις ότι αν γινόταν Συριζαίος η κάτι άλλο θα τον εκτιμούσες;
    Δεν είναι δίκαιο αυτό και δείχνει μια προκατάληψη προς τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό πολιτικό προσανατολισμό από αυτόν που εσύ θα επιθυμούσες.
    Για την υπόλοιπη κριτική (δηλαδή για την ανύπαρκτη παρουσία του στα δρώμενα της πατρίδας μας) να συμφωνήσω μαζί σου γιατί και εγώ Πύρρο ακούω και Πύρρο δεν βλέπω πουθενά.
    Αν σου έλεγα εγώ ότι είμαι Πασόκα θα με έβλεπες μα άλλο μάτι(λέμε τώρα γιατί ποτέ δεν πρόκειται να αναφερθώ στα πραγματικά πολιτικά μου πιστεύω γιατί αφορούν εμένα και μόνο εμένα)αλλά λέμε τώρα,αν ήμουν,θα άλλαζες άποψη μόνο και μόνο επειδή θα ήμουν Πασόκα;
    Αν η απάντηση είναι ναι,τότε κρίμα,γιατί τους ανθρώπους δεν τους κρίνουμε από τα πολιτικά τους πιστεύω αλλά από την αξία τους.Όσον αφορά την πολιτική τους τοποθέτηση έχουν δικαίωμα να είναι τοποθετημένοι πολιτικά εκεί που λαχταράει η περδικούλα τους χωρίς κανείς να τους λοιδορεί γιαυτό.Αυτό το δικαίωμα κατακτήθηκε με πολύ κόπο.
    Έχω βαρεθεί πια στα blog όλοι να συμφωνούν με τον γράφοντα και να μην τολμούν να πουν την διαφορετική άποψη τους.
    Όπως βλέπεις εγώ το τόλμησα και ελπίζω να μου βγει σε καλό.
    Είμαι σίγουρη ότι θα διαβάσεις καλόπιστα το σχόλιο μου
    Να είσαι καλά

    • Γεια σου Xristin.

      Θα αρχίσω από το τέλος αυτών που έγραψες.

      Φυσικά και διάβασα αυτά που έγραψες με το σκεπτικό της καλής προαίρεσης από την πλευρά σου. Αν θα το έκανες με αντίθετο σκεπτικό, δε θα με πείραζε και θα σου απαντούσα και πάλι με καλή διάθεση. Όχι γιατί γνωριζόμαστε και εντάξει μωρέ τώρα, αλλά γιατί έτσι είναι το σωστό. Αν όμως ήσουν χυδαία, δημοκρατικά θα είχαν διαγραφεί όσα είχες γράψει. 🙂 🙂

      Θα πρέπει να διευκρινίσω κάποια πράγματα. Εγώ που λες έχω κάνει τη κουταμάρα -έτσι πιστεύω- να ψηφίσω το ΠΑΣΟΚ τη ΝΔ και το ΚΚΕ παλιά, για χατίρι φίλων κλπ. Μπορεί τα κόμματα όπως λένε να είναι οι στυλοβάτες της Δημοκρατίας, αλλά τέτοια Δημοκρατία δεν τη θέλω. Κατάληξη; κομματικά δεν ανήκω πουθενά εδώ και χρόνια, δεν γουστάρω κανέναν τους. Πιστεύω ότι βασικά κοιτούν την πάρτη τους και τα περισσότερα που κάνουν, γίνονται για να τους διατηρούν στην εξουσία.

      Πιστεύω επίσης ότι, από την άκρα Αριστερά μέχρι την άκρα Δεξιά, υπάρχουν άνθρωποι που αξίζουν. Ο άνθρωπος είναι άνθρωπος και δεν πάει σε τσουβάλι. Δεν έχω λοιπόν “χρωματικά” κολλήματα για να λέω ξου αυτοί ή ξου οι άλλοι, καλώς ή κακώς. Βάζω όμως κάποια όρια για την ύπαρξη του όποιου «ξου» που θα πω, εννοείται άσχετα με το που ανήκει ο άλλος. Τα όρια αυτά ενώνονται και καταλήγουν σε μία λέξη, ΣΕΒΑΣΜΟΣ. Μια και δεν είμαστε τέλειοι, δεν περιμένω να έχουμε και τον καλύτερο όλοι για όλους. Όσο όμως λιγότερος, τόσο χαλάει το πράγμα.

      Ξεκινώ με το «Πασόκο Πύρρο». Ο εν λόγω κύριος πήγε στο ΠΑΣΟΚ με τις εκλογές του 2012 για να κάνει τι; Να αλλάξει το σκεπτικό των συναδέλφων του για ‘μάς; Για να βγει και να τους λέει τα κακώς κείμενά τους κλπ; Τρίχες κατσαρές, με την ανυπαρξία του -όπως και πολλών άλλων-, μάλλον για να εξασφαλίσει το δικό του αύριο πήγε και από μία άποψη, καλά έκανε. Όταν λοιπόν πάει σε κόμμα που ανήκει κυρίως στο βρώμικο καθεστώς και δεν κάνει τίποτα, όταν δοθεί η ευκαιρία, θα δεχτεί και την κριτική του. Αν ήταν στον Σύριζα ή όπου αλλού, δεν θα με πείραζε. Αν όμως ήταν ο Σύριζα και ο κάθε Σύριζα στην εξουσία και έκανε αυτά που κάνουν και ετούτοι, τότε τα ίδια θα του έλεγα.

      Έχασε λοιπόν την εκτίμηση μου γιατί πήγε με αυτούς που εδώ και χρόνια έκαναν ζημιά στην Ελλάδα και τα τελευταία ακόμα μεγαλύτερη. Την έχασε γιατί, πήγε που πήγε, εμένα και εσένα και όλους μας, δεν έχω καταλάβει πως μας προστάτευσε από την αναλγησία και υποκριτική πρακτική του κόμματός του. Για ποιο λόγο παίρνει την μισθάρα του;

      Έγραψες «Αν σου έλεγα εγώ ότι είμαι Πασόκα θα με έβλεπες με άλλο μάτι;…» Αν και βασικά έχω απαντήσει πιο πάνω, θα συμπληρώσω τα εξής. Κυρίως μιλάω για αυτούς που είναι στα κόμματα και ασκούν την όποια εξουσία. Αν εσύ ήσουν Πασόκα ή Οννεδίτισα ή Συριζαία ή ότι άλλο που εμένα δε θα μου άρεσε για κάποιο λόγο, περισσότερο θα σου έλεγα ότι δεν συμφωνώ για την επιλογή σου για τους Χ Ψ λόγους, παρά να σε βλέπω ως κατωτέρας ποιότητας άνθρωπο ή ότι θα ήσουν πιο χαζή από εμένα τον υποτιθέμενο έξυπνο.

      Μια και θέτεις όμως αυτό το ωραίο ερώτημα, θα στο αντιστρέψω και θα σε ρωτήσω, αν εγώ ήμουν πχ Χρυσαυγίτης ή όποιου άλλου κόμματος που δεν συμπαθείς καθόλου και το έλεγα από αυτό το Blog, αλήθεια, με ποιο μάτι θα με έβλεπες; Σε ρωτάω γιατί θέλω να σου πω ότι, κακά τα ψέματα, οποιοδήποτε κόμμα και αν είμαστε, η οπτική γωνία των άλλων για εμάς θα επηρεαστεί σε μεγάλο ή μικρό βαθμό, ανάλογα με του τι αντιπροσωπεύει το κόμμα μου και ποιες πρακτικές εφαρμόζει. Διαφωνείς;

      Δεν ξέρω αν σε κάλυψα και αν σε ξεμπέρδεψα, αλλά δεν είναι και εύκολο να αναλύσω πολύ το κάθε τι. Όσα έγραψες σηκώνουν πολλές κουβέντες και με το γραπτό λόγο, θα πρέπει να γράψουμε βιβλίο για να βρούμε άκρες, αν βρούμε.

      Προσπάθησα να μην αφήσω κάτι αναπάντητο, αν δεν τα κατάφερα, μου το λες.

      Για να σε πειράξω και λίγο, τελικά διαφωνείς ή συμφωνείς με τον γράφοντα;

      Και εσύ να είσαι καλά και πολλές καλημέρες ή καλησπέρες.

Σχολιάστε

