Αρχική » Μονταζ & σατυρα » Θέλω τα πάντα!

Θέλω τα πάντα!

Ta_mistha_mouΈχουμε χάσει το νόημα των λέξεων πια, άκου εκεί, «καυτοί διάλογοι με τη Τρόικα». Σιγά ρε, φέρτε μας τα παγάκια να δροσιστούμε τότε. Αλλιώς “βλέπω” εγώ ένα καυτό διάλογο, αλλά δεν είναι επί του παρόντος… Δηλαδή το παρακάτω διάλογο, θα τον θεωρήσουμε και αυτόν καυτό;

Έχω αλλάξει στο ελάχιστο τον διάλογο μεταξύ του Δ. Παπαμιχαήλ με τη Σαπφώ Νοταρά, από ταινία «Αν έχεις τύχη». Όπου Σαπφώ, βάλτε τον Τόμσεν και όπου Παπαμιχαήλ τον Στουρνάρα. Ξεκινά η Σαπφώ εεε, ο Τόμσεν.

Τέσσερα

Τι τέσσερα;

Τα δις..

Να τα εκατοστίσω!

Να φας τη γλώσσα σου. Εγώ δεν έχω άλλα εισοδήματα κε Στουρνάρα, “ένα”  δάνειο έδωσα και κάτι τόκους περιμένω. Λοιπόν σε ρωτάω, που θα πάει δηλαδή;

Η ανεργία κε Τόμσεν μου…

Εγώ θα τη πληρώσω τη δικιά σου την ανεργία; Όχι, να τα λέμε σωστά, εγώ σε ειδοποιάω…

Εσείς με ειδοποιάτε…

Αν δεν πληρωθώ στην ώρα μου δηλαδή… τα θέλω τα λεφτά μου κύριε! Είσαι καλός, είσαι χρυσός…

Αλλά χρυσό δεν  έχω…

Μάλιστα, καληνύχτα σου.

Κε Τόμσεν…

Ε!

Πως διάολο θα περάσω καλή νύχτα, όταν σκέφτομαι ότι δε θα μπορέσω;

Δεν ξέρω!

Τις αντιδράσεις του κόσμου φοβούνται, αλλιώς θα τα είχαν δώσει όλα. Άλλωστε για αυτούς δεν υπάρχουν πατρίδες, μόνο η τσέπη τους.

Σχολιάστε

