Αρχική » Μονταζ & σατυρα » Κάνει ότι μπορεί ο άνθρωπος!

Κάνει ότι μπορεί ο άνθρωπος!

manolidou_adonis

Έχω πει να μη σατιρίζω μέλη οικογένειας ή φυλακισμένους εκτός και το παραχοντρύνουν, εδώ όμως  έκανα μια εξαίρεση. Εντάξει, τι να κάνω και εγώ αν ακούω τέτοια πράγματα;

Αφορμή τα λόγια της κας Μανωλίδου που είπε «Αν μοιράζεσαι τον άνθρωπό σου με ολόκληρη την Ελλάδα, η μάχη είναι άνιση». Εμ, φταίω τώρα;

Πες του να μη βγαίνει συνέχεια στα κανάλια, και κάτι θα γίνει… Άσε που έτσι και δεν βγει στην τηλεόραση για κάνα μήνα, θα τον τρέχουμε με στερητικό…

Τον Ιανουάριο του 2013 είχε πει πάλι «….Προσπαθώ να τον δω (εννοεί στην τιβί), αλλά δεν γίνεται! Και το έχω πει στον Άδωνι. Βασικά με νανουρίζει όταν μιλάει»

Δε μπορώ να ξέρω πως γίνεται να τον ακούς και να σε νανουρίζει, αλλά ότι καταφέρνει να ψιλό κοιμήσει κυρίως  τον κόσμο  της Ν.Δ. με το  μπλα-μπλα που έχει, αυτό το βλέπω γύρω μου…

Μου έχουν πει ότι ο Άδωνις είναι ευφυής, θα πω και εγώ ότι, ο Διάολος είναι ευφυέστερος όλων, αυτό θα πρέπει να μου λέει κάτι;

2 thoughts on “Κάνει ότι μπορεί ο άνθρωπος!

    • Καλημέρα.

      Μπορεί να μη τον πάω, αλλά από ‘λέγιν’ δεν μπορείς να πεις ότι δεν έχει.
      Πολλές φορές μιλάει με επιχειρήματα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι ταυτόχρονα και ευφυής. Δε μπορεί όμως να είναι χαζός και να «γλιστράει» καλά από τις συζητήσεις.

      Τεςπα, η ευφυΐα και οι ικανότητες των ανθρώπων είναι αρκετά σχετική έννοια.

      Καλό Σ/Κ

Σχολιάστε

