Αρχική » Μονταζ & σατυρα » Καλύτερα να σιωπάς.

Καλύτερα να σιωπάς.

Stournaras-500euroΑν ακούγαμε κάποιον να λέει «Ξέρω πως είναι να ζεις σε πόλεμο, έχω δει πολλά ντοκιμαντέρ και φωτογραφίες», το λιγότερο που θα λέγαμε είναι ότι λέει κουταμάρες.

Κάτι αντίστοιχο ισχύει και με την δήλωση του υπουργού οικονομικών κου Στουρνάρα που είπε «Ξέρω πώς είναι να ζεις με 500 ευρώ. Υπάρχουν άνθρωποι στο οικογενειακό μου περιβάλλον που ζουν με πολύ λίγα λεφτά. Η μητέρα μου , ο πεθερός μου, η πεθερά μου… Γνωρίζω πολύ καλά τι σημαίνει αυτό»

Μεγάλε και εκπληκτικέ υπουργέ μας,  ας βρεθεί κάποιος να σου πει το ανέκδοτο που μιλά για τη «Διαφορά μεταξύ θεωρίας και πράξης». Θεωρητικά λοιπόν έχουμε πλεόνασμα κλπ, πρακτικά έχουμε γύρω στα 10.000.000  που…νες για να περνάτε καλά εσείς.

Σχολιάστε

